Serviceanmälan och driftinformation

Här kan du göra serviceanmälan, se aktuella serviceärenden samt läsa om aktuell driftinformation.

 

Serviceanmälan

När något krånglar i din lägenhet eller lokal behöver vi få veta detta och det bästa är att du gör en serviceanmälan genom att logga in på "Mina sidor". Innan du registrerar en serviceanmälan vill vi att du läser igenom frågor och svar nedan för att säkerställa att du som hyresgäst inte kan göra något åt ditt problem själv. 

Vill du kolla på dina liggande serviceärenden kan du göra det på "Mina sidor" genom att logga in här.

 

Lämna synpunkt

Har du synpunkter på den service eller de tjänster som Bergs kommun erbjuder?

För oss i kommunen är det viktigt att få reda på när vår service inte fungerar på ett önskvärt sätt. Detta ger oss möjligheter att rätta till misstag. Vi behöver också få reda på om du tycker att vår service kan förbättras. Med din medverkan och dina synpunkter får vi möjlighet att utveckla och förbättra vår verksamhet.

kommunens e-tjänst för att lämna synpunkter

 

Driftinformation 

Här publicerar vi aktuell driftinformation som vi vet om.

Finns det planerat underhåll så annonserar vi om det här. 

 

Problem och lösningar 

Vi utvecklar kontinuerligt lösningar för att vi som hyresvärd och du som hyresgäst tillsammans ska kunna hålla din lägenhet eller lokal som du hyr av oss i bra skick. Vi har samlat tips och råd om vanliga problem i din bostad som du själv enkelt kan åtgärda via länken nedan, har du övriga problem är du alltid välkommen att kontakta oss.

Vanliga problem och lösningar i din bostad eller lokal

Kontakta oss

 

 

Telefon
0687-164 50 

E-postadress
bergfast@berg.se

 

Besöksadress 
Skede 910, Hackås

Postadress 
Bergfast Bostäder och lokaler
Skede 910
845 94 Hackås