Serviceanmälan och driftinformation

Här kan ni göra serviceanmälan, se aktuella serviceärenden samt läsa om aktuell driftinformation.

Du kan alltid ringa kundtjänst under våra öppettider på 0687-164 50 eller mejla oss för att göra en serviceanmälan. Men vi hänvisar till "Mina sidor" för snabbast och enklast hantering då den är öppen dygnet runt. Sen tar våra fastighetsskötare hand om ditt problem så fort de kan.

 

 

När något krånglar i din lägenhet eller lokal behöver vi få veta detta och det bästa är att du gör en serviceanmälan genom att logga in på "Mina sidor". Innan du registrerar en serviceanmälan vill vi att du läser igenom frågor och svar nedan för att säkerställa att du som hyresgäst inte kan göra något åt ditt problem själv. 

Vill du kolla på dina liggande serviceärenden kan du göra det på "Mina sidor" genom att logga in här.

 

 

 

Här publicerar vi aktuell driftinformation som vi vet om.

Finns det planerat underhåll så annonserar vi om det här. 

 

 

 

Problem och lösningar utvecklar vi kontinuerligt för att vi som hyresvärd och ni som hyresgäst ska kunna hjälpas åt i förvaltningen av din lägenhet eller lokal. Många gånger kan du som hyresgäst göra något enkelt åt problemet själv vilket kommer spara tid åt oss alla och vi kan fokusera på som behöver vårt fokus.